Līdz 60% atlaide!

Brīvi izvēlieties no visa veikala - VISIEM PRODUKTIEM, KAS IEKĻAUTI BALKAS ATLAIDĒ

BIEŽAK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Vai man jāreģistrējas?

Nē, taču laipni lūdzam reģistrēties mūsu jaunumu vēstulei, lai jūs varētu saņemt jaunumus par jaunākajām tendencēm, modi un piedāvājumiem, kā arī jūs saņemat e-pastu katru reizi, kad sezonai uzsākam jaunu saulesbriļļu līniju.

Vai ir droši iegādāties saulesbrilles tiešsaistē?

Jā. Mēs izmantojam drošus transkripcijas ar jaunākajām SSL tehnoloģijām. Tādā veidā visa informācija starp jums, Brillz un maksājumu vārtejām (piemēram, PayPal) paliek šifrēta un droša. Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka, pērkot no mums, jūsu informācija vienmēr ir droša

Ar kādu kvalitāti es saņemu saulesbrilles no Brillz?

Visas saulesbrilles mūsu veikalā ir bez niķeļa un ir pārbaudītas, lai mazinātu alerģisko reakciju risku. Objektīviem ir aizsardzība pret UV starojumu, un tie tiek ražoti, ņemot vērā visaugstāko iespējamo kvalitāti.

Kādas ir manas patērētāja tiesības?

Mēs sekojam vadlīnijām, kuras apstiprinājušas reģionālās, valstu un Eiropas iestādes.

Vai ir kādas slēptās izmaksas?

Nē, jūs saņemat to, ko maksājat, un jums nav jāmaksā vairāk, nekā jūs saņemat. Pirms izrakstīšanās pārbaudiet pasūtījumu vai pasūtījuma apstiprinājumu, lai saņemtu specifikāciju.

Kad es varu saņemt pasūtījumu?

Vairumā gadījumu saulesbrilles jūs saņemat 2-10 dienu laikā atkarībā no pasta nesēja un nedēļas dienas, kurā veicāt pasūtījumu.

Vai es varu veikt izmaiņas pasūtījumā pēc pasūtījuma apstiprinājuma saņemšanas?

Jā, mēs varam veikt izmaiņas jūsu pasūtījumā, piemēram, adresē, nosaukumā, izstrādājumā un tamlīdzīgi. Ņemiet vērā, ka pasūtījuma nosūtīšanas laikā mēs nevaram mainīt izmaiņas. Sazinieties ar mums, cik drīz vien iespējams

Es veicu pasūtījumu, bet neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu?

Tiklīdz esat veicis pasūtījumu, uz jūsu reģistrēto e-pastu automātiski tiek nosūtīts apstiprinājums.

Ja kāda iemesla dēļ neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, tas ir tāpēc, ka esat reģistrējis nepareizu e-pasta adresi. Daži e-pasta klienti var filtrēt e-pastus uz surogātpastu vai nevēlamu pastu. Vispirms pārbaudiet to.

Ja joprojām nevarat atrast pasūtījuma apstiprinājumu, lūdzu, sazinieties ar mums. Ja kļūdas dēļ izdzēsāt pasūtījuma apstiprinājumu, varat arī sazināties ar mums, un mēs jums nosūtīsim jaunu kopiju

Tas vienkārši nozīmē, ka mēs apstrādājam jūsu pasūtījumu, un jūs varat sagaidīt, ka tas tiks nosūtīts ļoti drīz.

Es esmu jauns klients, kā es varu veikt pasūtījumu?

1) Izvēlieties kādu no mūsu produktiem un noklikšķiniet uz “Pievienot grozam”.

2) Kad vajadzīgie produkti ir pievienoti, jūs noklikšķiniet uz groza ikonas augšējā labajā stūrī (tas var atšķirties atkarībā no izmantotās ierīces).

3) Aizpildiet savu informācijas saiti un izvēlieties maksājuma iespēju (karte vai Paypal).

4) maksā.

5.) Jūs savā e-pastā saņemsit pasūtījuma apstiprinājumu.

Kad tiek mēģināts norēķināties, tiek parādīts kļūdas ziņojums?

Mēs iesūdzam tiesā drošu un secire maksājumu vārtejas. Ja daži no šiem gadījumiem viena vai otra iemesla dēļ nedarbojas, tas var būt tāpēc, ka viņi (piemēram, Visa vai MasterCard) atjaunina pakalpojumu,

Cik maksā piegāde

To var viegli apskatīt grozā vai kasē.

Vai varat sūtīt uz citu adresi, nevis uz manu privāto adresi?


Jā, nav problēmu piegādāt pasūtījumu visur, kur vien vēlaties.

Ja vēlaties, lai mēs pasūtījumu nosūtītu tieši uz fx. savu darba adresi, jūs vienkārši ierakstiet šo papildinājumu kases lapā.

Kādu iepakojumu jūs izmantojat?

Mēs vienmēr izmantojam iesaiņošanu, kas nodrošina, ka pasūtījums nav bojāts no brīža, kad to nosūtām, līdz jūs to saņemat.

Kas notiek, ja piegādes laikā neesmu mājās?

Ja pasūtījums atbilst pastkastei, jums to nav jāsaņem mājās. Ja pasūtījums neatbilst jūsu pastkastītei, tas tiks nosūtīts uz tuvāko saņemšanas vietu

Vai es varu uzraudzīt pasūtījuma piegādi?

Jā, pēc noteikta lieluma pasūtījumiem jūs to varat. Mazākiem pasūtījumiem (līdz 10 gadiem) jūs diemžēl nevarat izsekot pasūtījumiem.

Es neesmu saņēmis pasūtījumu?

Vairumā gadījumu jūs varat gaidīt, ka pasūtījums tiks piegādāts 10 dienu laikā, un dažreiz arī ilgāk. Ja jums ir kādi jautājumi, sazinieties ar mums.

Citi iemesli:

- Kārtības rullī norādīts nepareizs vārds.
- nepietiekama adreses informācija.

Es neesmu saņēmis visu, ko pasūtīju?

Ja trūkst dažu priekšmetu, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums.

Manas saulesbrilles ir salauztas, ko es varu darīt?

Vai ar pasūtītajām saulesbrillēm kaut kas nav kārtībā? Lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk un, ja varat, iesniedziet fotoattēlus.

Vai es varu saņemt atmaksu?

Dažreiz jā, un dažreiz nē. Tas ir atkarīgs no situācijas un iemesla, kāpēc vēlaties saņemt atmaksu. Lūdzu, sazinieties ar mums un norādiet atmaksas iemeslu. Mēs ar jums sazināsimies, cik drīz vien iespējams. Citu iemeslu dēļ, kas nav minēti mūsu noteikumos (piemēram, sabojātas preces utt.), Mēs pieņemam atgriešanu tikai tad, ja preces netiek izmantotas un neatvērtas

Es pasūtīju nepareizas saulesbrilles. Vai es varu samainīties?

Jā, ja vēlaties apmainīties, lūdzu, sazinieties ar mums.

Vai jūsu produkti ir oriģināli?

Jā, protams, visi produkti mūsu veikalā ir 100% oriģināli. Saulesbrilles mēs iegūstam tieši no ražotāja vai apstiprinātiem piegādātājiem.

Kurš ir Brillz īpašnieks?

Brillz pieder uzņēmumam Chasing Rainbows AS

Vai es varu tev piezvanīt?

Mēs dodam priekšroku jums nosūtiet mums e-pastu. Mēs jums atbildēsim 24 stundu laikā.

Vai es varu jums uzrakstīt?

Jā, lūdzu, dodieties uz mūsu contact lapa lai iegūtu vairāk informācijas. Lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru, lai mēs varētu jums efektīvi palīdzēt.

Kāda ir jūsu adrese?

Mūsu adrese ir: Brillz, c / o Chasing Rainbows AS, Rigedalen 55 no.2, 4624 Kristiansand S, Norway.

Solbrillers