Līdz 60% atlaide!

Brīvi izvēlieties no visa veikala - VISIEM PRODUKTIEM, KAS IEKĻAUTI BALKAS ATLAIDĒ

Atgriešana

Atgriešana

Mēs sekojam ES direktīva kas nodrošina visas Eiropas patērētāju tiesības.

No tā izriet, ka jūs varat nožēlot pirkumu 14 dienu laikā pēc pirkuma datuma, bet atgriešanās izmaksas jums ir jāsedz pašiem. Atgrieztajai precei (-ēm) ir jābūt tādā pašā stāvoklī kā tad, kad saņēmāt preces (ti, neizmantotas), un preces ir jāatdod kopā ar precēm to oriģinālajā iesaiņojumā. Ja rodas šaubas, sazinieties ar mums. Turklāt, ja pasūtījumu nesaņemat 30 dienu laikā, varat sazināties ar mums, lai vienotos par jaunu ierašanās laiku, un, ja mēs joprojām nesniedzam piegādi, jums ir tiesības atcelt pasūtījumu.

Citas sūdzības

Ja jums ir sūdzības par priekšmetiem, kurus esat pasūtījis no mums, piemēram, ja prece tika sabojāta, kad to saņēmāt, jums pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar mums. Sūdzība jānosūta, tiklīdz redzat bojājumu vai vainu.

Ja izrādās, ka prece, kuru iegādājāties tiešsaistē kļūdains vai nav tāds, kā tiek reklamēts, jums ir tādas pašas likumīgās tiesības, it kā jūs personīgi būtu to iegādājies veikalā.

Saskaņā ar ES noteikumiem tiek uzskatīts, ka visi trūkumi, kas atklājas sešu mēnešu laikā pēc preču piegādes, ir pastāvējuši piegādes laikā. Mēs vispirms patērētājam varam piedāvāt remontu vai nomaiņu, bet, ja tas nav iespējams vai izrādās neapmierinošs, pēc tam varat mēģināt atcelt līgumu un lūgt pilnīgu atmaksu. Kompensācijas jāapstrādā 30 dienu laikā.

Mēs esam atbildīgi patērētājam par jebkurām kļūdām, kas parādās divu gadu laikā pēc pirkuma veikšanas - tomēr, ja kļūme rodas pēc tam, kad sākotnējais sešu mēnešu periods jau ir pagājis, jums var lūgt pierādīt, ka vaina nav radusies nepareizas izmantošanas dēļ.

Jebkurā gadījumā nofotografējiet bojāto priekšmetu un Sazinies ar mums tik drīz cik vien iespējams.

Solbrillers